2014-11-04 12:55:46

Osmaši na maturalcu

30.8.2014. u 1:00 ujutro učenici i razrednici 8. razreda OŠ Sesvete su se našli ispred škole ispred škole i krenuli busom prema Dubrovniku gdje bi počeo naš maturalac. Vozili smo se nekoliko sati i većina nas je spavala u autobusu jer smo odmah kad smo stigli krenuli u obilazak Dubrovnika i zidina. Vrijeme je bilo sunčano i vruće, možda čak i malo prevruće. Nakon što smo obišli Dubrovnik imali smo malo slobodnog vremena da bi u 16:00 krenuli za Korčulu gdje smo trebali ostati za vrijeme maturalca.Stigli smo na večeru i taj dan nismo više nigdje išli.

Sutradan smo se probudili vrlo rano i krenuli smo na Mljet. Brodom smo putovali oko 2 sata. Kada smo stigli dočekao nas je vodić koji nas je vodio oko Mljeta i pričao nam o otoku, njegovoj povijesti te flori i fauni. Poslje obilaska smo se kupali u jednom od Mljetskih jezera. Svima nam je bilo zabavno. Kada smo se vratili na Korčulu večerali smo i poslje večere išli u disko. Tamo smo išli samo 2 večeri jer je 3. dan padala kiša pa nismo mogli ići.

Sljedeći dan nakon doručka smo išli u obilazak samostana na Korčuli. Trebali smo obići i grad Korčulu, ali nju smo obišli tek sutradan. Nakon obilaska Korčule, išli smo se kupati na plažu blizu hotela i tu večer smo se pakirali za sutrašnji put.

Zadnji dan smo krenuli kući. Krenuli smo odmah nakon doručka i usput smo još posjetili slapove Krke.

Na maturalcu nam je bilo super, zabavili smo se i naučili nešto novo o mjestima Hrvatske. Nadamo se da će i sljedećoj generaciji biti ovako dobro. FOTOGRAFIJE