2014-04-02 11:30:03

CAP - PROGRAM

Naša škola nastavila je sa provođenjem  Osnovnog CAP programa  koji je planiran Školskim kurikulumom 2013./2014.

Osnovni CAP je program prevencije zlostavljanja djece namijenjen djeci mlađe školske dobi.

Cilj je smanjiti ranjivost djece i njihovu izloženost različitim oblicima zlostavljanja kroz:

  • pružanje kvalitetnih informacija;
  • poučavanje učinkovitim prevencijskim strategijama;
  • osnaživanje njima važnih odraslih, roditelja i zaposlenika osnovnih škola, da im pruže kvalitetniju podršku.

Radionice za djecu u pravilu se provode za sve razredne odjele 2. razreda u pojedinoj školi. Radionica traje oko 1 sat, a provode je 3 posebno educirane osobe – CAP pomagači/ce.

 

Voditelji aktivnosti su :

Dijana Ljubobratović, učiteljica razredne nastave

Ljiljana Kutleša, učiteljica razredne nastave

Marica Balić, učiteljica razredne nastave

Nadica Gajšak, učiteljica razredne nastave

Biserka Brkljačić, diplomirani pedagog

 

 Aktivnosti su se odvijale slijedećim redoslijedom :

Ponavljanje Cap radionica za treće razrede održano je :

4.12.2013.  u 11.30 - 3.b razred, učiteljica Snježana Kralj

5.12.2013   u 10.40 - 3.c razred, učiteljica Ana Kubin

5.12.2013. u 11.30  sati - 3.a razred, učiteljica Gordana Sladić

12.12. 2013. u 10.40  sati - 3.d razred, učiteljica Antonija Kuliš

13.12. 2013. u 10.40 sati - 3.e razred, učiteljica Vlatka Baković

 

Roditeljski sastanci za druge razrede :

10.03.2013. u 17.30  - 2.c razred,  učiteljica Višnjica Paulik

10.03.2013. u 18.30  - 2.d razred,  učiteljica  Roberta Pezić

11.03.2013. u 17.30  - 2.b razred , učiteljica Dijana Ljubobratović

                    u 18.30  - 2.a razred,  učiteljica Ljiljana Kutleša

Radionice za druge razrede :

24.03.2014.  u  13.10 sati -  2.a razred

                     u 15.00 sati - 2.b razred

25.03.2014   u 8.00  sati - 2.d razred

                       u 9.50 sati  - 2.c razred

 

Nakon radionica učenici su ispunili evaluacijske  listiće.

Rezultati pokazuju da im je na radionicama bilo zanimljivo, puno su naučili i za vrijeme trajanja radionice su se dobro osjećali.

 

Prema reakcijama djece u slobodnom razgovoru informacije, strategije  i metode obrane od zlostavljanja koje su djeca naučila na radionici su im jasne.

Na radionicama  su uvježbavali i sposobnost da kažu NE u potencijalno opasnim situacijama, demonstrirali su pružanje pomoći i poziva u pomoć u obliku sigurnosnog krika kao i osnovna ponašanja samoobrane.

 

Zaključak koji se može izvesti nakon evaluacije je da će učenici u svom okruženju lakše identificirati situacije u kojima su im ugrožena ili narušena prava i lakše će identificirati situacije zlostavljanja.

 

Osim toga, u svojim roditeljima, učiteljima i ostalim djelatnicima škole  vide odrasle osobe kojima mogu vjerovati.

 

FOTOGRAFIJE

 

 

 

 


 

 


Osnovna škola Sesvete