2018-06-15 18:48:00

8.razredi 2017/18

Izvanučionička nastava osmih razreda – zajednica Cenacolo – Vrbovec

U utorak, 10.prosinca, u „Mjesecu borbe protiv ovisnosti“ (od 15.studenog do 15. prosinca) učenici osmih razreda u pratnji svojih razrednika i pedagoginje škole  posjetili su zajednicu „ Cenacolo „ kod Vrbovca , poznatoj po predstavi  „ Žive jaslice „  koja se održava ispred zagrebačke Katedrale.

Kako je predbožićno vrijeme prilika darivanja i pokazivanja humanosti, učenici   su sa svojim razrednicima prikupili   namirnice potrebne za svakodnevni život koje štićenici sami ne mogu proizvesti  ( deterdženti, higijenske potrepštine…). Bila je to mala zahvala za njihovu dobru volju da nas prime u svoju  inače zatvorenu obitelj...

Više pročitajte pod opširnije.

[OPŠIRNIJE]

Koji je tvoj zbroj - izložba

U petak, 22. rujna 2017., nekoliko učenika osmih razreda je u pratnji profesorice Andreje Ptiček posjetilo izložbu "Koji je tvoj (z)broj?" u Tehničkom muzeju u Zagrebu. Išli smo vlakom. Nakon dvadesestpetminutne šetnje došli smo do muzeja.Kroz izložbu nas je provela ljubazna gospođica. Izložba je prikazivala pomagala u računanju, od onih prvih do najsuvremenijih. Vidjeli smo i  prvu blaganu. Vidjeli smo stare prijenosne kalkulatore koji su bili veliki kao pola stola u školi. Svaki kalkulator bio je neobičan i poseban na svoj način.

Nakon razgledavanja otiišli smo u McDonald’s pa prema Sesveteama. Nakon povratka u školu kratko smo prokomentirali izlet i zaključili da smo se super proveli. Bilo nam je zabavno.

Fran, Iva i Josipa su pronašli kod kuće kalkulatore stare tridesetak godina. Primjerci na izložbi su nam skrenuli pozornost na njihovu starost. I još  rade!

Josipa, Una, Petar, Nika, Claudia, David, Emilia, Luka, Stjepan, Katarina, Marko, Mislav, Iva, Josip i Fran

MATURALAC

1. DAN - U 7 ujutro krenuli smo u svoju avanturu.
Prvo smo se nauživali ljepota rijeke Krke ....
...a onda Zaostrog!
Čim smo došli odmah smo se bacili u toliko iščekivano more...

S nestrpljenjem očekujemo sljedeći dan...

2. DAN -  potjerali smo kišne oblake i dugo šetali ulicama i zidinama kamenog bisera Europe- Dubrovnika. Kako bismo ga pogledali iz ptičje perspektive, nakon ručka smo se žičarom popeli na Srđ. Na 415 m Dubrovnik ja kao na dlanu!

3. DAN - Danas smo posjetili Omiš. Vozili smo se Cetinom do Radmanovih mlinica.

Sudjelovali smo u gusarskim igrama...

Najhrabriji su se stigli okupati nakon povratka u Zaostrog.
A poslije večere-oproštajni party...

4. DAN - ujedno i posljednjeg dana našeg maturalca posjetili smo Split i hodali ulicama po kojima je hodao rimski car Dioklecijan.

Čak nas je pozdravio s glavnog trga u pratnji svoje supruge i rimske garde.

Uhvatili smo Grgura za palac...

... i zaželjeli želje te se potom uputili prema staroj utvrdi Klis koja je branila drevnu Salonu i grad Split. Kliški uskoci su nas poučili tajnim vještinama streljaštva.

Jaka kiša i vjetar kao da su nas upozorili da je vrijeme za povratak kući.